احلامنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلامنا

فى حيات كل حد فينا احلامه اللى بيتمنى يحققها بينا نحققها سوا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الغربه صعبه

كاتب الموضوعرسالة
alamor
عضو متميز
عضو متميز
alamor

ذكر
الوظيفه : حاصل علي بكالريوس تربيه

الغربه صعبه Empty
مُساهمةموضوع: الغربه صعبه   الغربه صعبه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 31, 2009 12:53 am

الغربه شئ صعب علي اي انسان بجد كنت اسمع عن هذه الكله ولا اعرف معنها وكنت ديما اسمعها من اقرب الناس لي اخوي واشوف ولديتي وهي بتبكي سواء لو سمعت صوت اخو في التليفون وتقول الغربه وحشه انا فعلا حسيت بالاحساس دا لما قررت اشتغل في القاهره والقاهره مش بعيده بس برده تعتبر غربه بعيد عن اهلك وبيتك واصحابك وزملاتك بعيد عن سريرك نفسه وصدقوني لو اقولكم انت لو تعبت او مت مش هاتلاقي حد جنبك شئ صعب وقاسيي يسلام لما تبقا جي من السفر فرحان وتبقا عايز تطير وهروح وياساتر لما يجي يوم السفر بتبقا مش عايز تسافر دا في داخل البلد في القاهره او في اي بلدممكن الاسكندريه او اسوان الشرم الشيخ طيب بره البلد بقا طبعا غربه في غربه ياساتر كلمه صعبه ودمها وحش بجد بدعي من ربنا ان يرد كل غائب معلشي تعبتكم معاي بس بجد الغربه صعبه وكل شاب فعلا بيدفع ثمن الغربه دي سواء علي حساب صحته علي حساب شبابه كام من شاب سافر ولم يعد الي بلده وكم من مسافر سافر ورجع وحق احلامه يارب كلنا نقدر نحقق احلامنا ويرجع كل غائب يلا اشوفكم علي خير وفي صحه وسعاده ودعواتكم وحشتوني بجد
يلاسلام
محمد حسين

الغربه صعبه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصه صعبه اوي علي نجوم اف ام