احلامنا

فى حيات كل حد فينا احلامه اللى بيتمنى يحققها بينا نحققها سوا
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 كرسي الاعتراف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
alamor
عضو متميز
عضو متميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1944
العمر : 37
الوظيفه : حاصل علي بكالريوس تربيه
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الخميس فبراير 28, 2008 12:58 am

لا شكر علي واجب يارب اكون وفقت في الاجابه
مرسي عمرو
يلا سلام
محمد حسين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سما
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1608
العمر : 29
الوظيفه : طالبه
تاريخ التسجيل : 05/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الخميس فبراير 28, 2008 12:03 pm

"يقولون أن الحياة الدنيا عباره عن فلم او مسرحيه وكلنا نمثل فيها أدواراً قد تكون باختيارنا احياناً او انها فرضت علينا...."

اذا كنت موافق على هذه المقوله فأي دور تلعب أنت؟!؟

..:..**..:..

-- لو أن الحياه كائن حي متمثل امامك ، كيف يمكنك وصف هذا الكائن وما هي شخصيته ؟!؟

..:..**..:..

-- فن النسيان سعــاده .. مالذي تتمني نسيانه ؟!؟

..:..**..:..

-- أين تقودك الاحـلام وهل استطــعت أن تقودها ؟!؟

..:..**..:..

-- يقال أن الورد يبكـي ، هل رأيت دمــوعه يوماً ؟!؟ و ما الاحساس الذي تشعر به وقتها ؟!؟

..:..**..:..

-- سأحدد لك ثـلاثة شخصيات عليك باختيار احدهم لتكون أنت .. إن لم تكون إحدهم فمن هو محمد الامور :

* انسان ضاعـت أمانيه بين جـدران الوهم .
* انسان له من السحاب الابيض ما يجعـله صافي المظـهـــر نظـــيف الوجــدان .
* انسان حـالم تلعـب به الريـح واوراق الزهـــور .

..:..**..:..

-- نحن خير أمة أخرجت للناس .. ولكن نلاحظ الآن تراجع في كل شي .. فكيف نستطيع ان نعود كما كنا ..؟!؟ وكيف نصنع جيلاً ناجحاً ؟!؟

..:..**..:..

-- ماذا تعـني لك الدمــوع وأيهما اقسى دمعة طفل أم دمعة رجل .. وهل هي عـار عندما تسكـب من جـفــون الرجـل ؟

..:..**..:..

-- ضع العضو/ العضوة المناسب في المكان المناسب ...

تعجبك ردوده
تحب تدردش معاه
مرح
مثقف
محبوب
حنون
تحس انه عصبي
لا تستغنى عنه بالمنتدى
تتمنى تتعرف عليه من قرب
أين أنت؟؟
..:..**..:..
..:..**..:..

زهقت ولا لسه
ههههههههههه

اسفه على الاطاله ويلا جاوب بقا وورينا شطارتك
سلاموزا

_________________
اوعى تفرح لو قالولك كلمه حلوه من النهاردا يا قلبى لازم تبقا اقوى

ليس معنى وجودى فى المنتدى انى فاتحه الميل منعا للزعل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ahlmna.ahlamontada.com
alamor
عضو متميز
عضو متميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1944
العمر : 37
الوظيفه : حاصل علي بكالريوس تربيه
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الخميس فبراير 28, 2008 12:28 pm

شكرا سما علي الاسئله الجميله دي ويلا اجاوب وربنا يوفقني في الاجابه ان شاء الله
االعب دور الانسان العادي الذي يحلم ان يعيش وسط ناس يحبهم ويحبونه احب الحياه مثل اي شخص وفي النهايه كلنا موجدين في الحياه لرساله مهمه وهي وما خلقت الانس والجن الا ليعبدون
2- لو ان الحياه ممثله في كائن امامي اوصفه واقول له ايها الدنيا ما انتي الا غروره كل يوم بحال تاحزيني الي ما ابعد من طاقتي وبعد ذالك ترميني الي الاسفل لا يعيش فيكي من يحلم بكي ولكن نعيش فيكي اغراب وغدا نفارقك ولكن اعمل فيكي كاني اعيش غدا واعمل لاخرتي كاني اموت ابدا
3_ الذي اتمنا نسيانه الفراق والبعد وكل شئ غير جميل
4- تقودني الاحلام الي اشياء جميله وبعيده وبالفعل ستطعت ان اقودها وان شاء الله هاحقق ولو جزء بسيط منها ان شاء الله
5-فعلا مقوله جميله رئيت فعلا اجمل ورده تبكي وكنت احس بالعجز امام هذه الورده ومن شده هذا الموقف بكيت
6-انسان له احلام وطموحات وان شاء الله احققها حت لو فقدت نفسي
7- نستطيع ان نعود ان نرجع الي كتاب الله وسنه رسوله فهما خير وسيله فهو خير صانع جيلا نا جحا
7-تعني لي الدموع شئ غالي وعزيز لا يقدر ان تنزل من شخص الا اذا احس بيها فعلا والدمعه الغاليه عندي دمعه رجل
9- العضو المناسب الامور في المكان المناسب في القلب
تعجبني ردوده
احب ان اناقش معه
مرح مثقف
محبوب
حنون
غير عصبي لان العصبيه لا تفيد
اتمني ان اتعرف عليه من قرب
انا موجود في كل مكان وان شاء الله في كل زمان
شكرا سما علي ردودك الجميله ويارب اكون وفقت في الا جابه
يلا سلام
محمد حسين
ـــــــــــــــــــــــــــــ
لا اله الا الله عدد ما كان وعدد ما يكون وعدد الحركات والسكون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sin_on2000
عضو نشيط
عضو نشيط


ذكر
عدد الرسائل : 111
العمر : 42
الوظيفه : فنى
تاريخ التسجيل : 13/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الخميس مارس 06, 2008 3:02 pm

ماهى الصفات التى تحب أن تراها والعكس ايضا الصفات التى لا تحب أن تراها ؟ وذلك من خلال شخصيات عامة فالتبدئ كما تحب
تحياتى العطرة: أحمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alamor
عضو متميز
عضو متميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1944
العمر : 37
الوظيفه : حاصل علي بكالريوس تربيه
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الخميس مارس 06, 2008 9:09 pm

شكرا احمد علي سؤالك الجميل دا
الصفات التي احب انا اراها الصراحه الصدق الحب الحقيقي حب الله حب الناس لبعضها الوصول الي هدفك بس بالطرق المشروعه صفه بحبها اوي ونفسي تتحق من خلاال المنتدي دا اننا كلنا نبقا ايد وحده ونشارك بعض في كل شئ كمان بحب ان المنتدي دا يكون افضل واحلي منتدي في الدنيا ان شاء الله
الصفات الي بكرها فعلا ومش بحبها
الكره الكذب الخيانه المصلحه ودي حط وراهاا حجات كتيره اوي كل شئ بقت مصالح نفعني واستنفع الفراق الوداع عدم الرجوع الي الله والي دينا الحنيف
شكرا ابو حميد طولت عليك
مرسي يا احمد
يلا سلام
محمد حسين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sin_on2000
عضو نشيط
عضو نشيط


ذكر
عدد الرسائل : 111
العمر : 42
الوظيفه : فنى
تاريخ التسجيل : 13/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الثلاثاء مارس 25, 2008 11:42 pm

شكرأ لك يا محمد على أجابتك النموذجية وتمنياتى لك وأسرة منتدانا بدوام التوفيق الدائم وأسف على تأخيرى فى الردعلى منتدانا ولكن لظروف خاصة . بالتوفيق أن شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alamor
عضو متميز
عضو متميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1944
العمر : 37
الوظيفه : حاصل علي بكالريوس تربيه
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الأربعاء مارس 26, 2008 3:56 pm

شكرا يااحمد علي ردك الجميل ومرسي جدا علي مشاركتك ويارب تكون الظروف عدت علي خير ويلا ياجميل في انتظار ردودك الجميله ومشاركاتك واهلا بيك في منتدانا احلامنا
الحلم اصبح حقيقه
يلاسلام
محمد حسين
ــــــــــــــــــــــــ
منتدي احلامنا الحلم اصبح حقيقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سما
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1608
العمر : 29
الوظيفه : طالبه
تاريخ التسجيل : 05/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الأحد يونيو 01, 2008 3:20 pm

ايه يا شباب هو الموضوع وقف ولا ايه

ياترى يا صاصا هتختار مين المره دى

مممممممممممممممممممم

عايزين نعرف بقا

سلاموزا

_________________
اوعى تفرح لو قالولك كلمه حلوه من النهاردا يا قلبى لازم تبقا اقوى

ليس معنى وجودى فى المنتدى انى فاتحه الميل منعا للزعل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ahlmna.ahlamontada.com
بحر
عضو نشيط
عضو نشيط


ذكر
عدد الرسائل : 143
العمر : 32
الوظيفه : ggkjgkg
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الأحد يونيو 01, 2008 8:04 pm

شكله كدة وقف يا سمسمة

نشطوه فين عصام بقى وباقى طاقم السفينة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سما
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1608
العمر : 29
الوظيفه : طالبه
تاريخ التسجيل : 05/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الأحد يونيو 01, 2008 9:02 pm

خلاص اوكشن يا شباب

بما ان عصام مش بيدخل كتير

ف

انا هستاذنك يا صاصا

و

هنرشح حد من معانا يقعد على الكرسي

يلا يا شبابببببببببب اللى عايز يقعد على الكرسى

واللى عايز يرشح حد كمان
يلا يلا

سلاموزا

_________________
اوعى تفرح لو قالولك كلمه حلوه من النهاردا يا قلبى لازم تبقا اقوى

ليس معنى وجودى فى المنتدى انى فاتحه الميل منعا للزعل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ahlmna.ahlamontada.com
لؤلؤة
عضو مجتهد
عضو مجتهد


انثى
عدد الرسائل : 210
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الإثنين يونيو 02, 2008 11:43 am

انا جيييييييييييييييت


وهرشح الاخ العزيز جدا جدا الاستاذ بحر

ولو وافق على الترشيح بس يقول

وهيشوف الاسئله تنهال عليه كالمطر فى الحر الفظيع ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بحر
عضو نشيط
عضو نشيط


ذكر
عدد الرسائل : 143
العمر : 32
الوظيفه : ggkjgkg
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الإثنين يونيو 02, 2008 7:40 pm

هههههههههههههههههههه
ماشى يا لؤلؤه

موافق يا ستى

بس بلاش مطر والنبى خليه ثلج

اوكى
هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سما
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1608
العمر : 29
الوظيفه : طالبه
تاريخ التسجيل : 05/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الثلاثاء يونيو 03, 2008 2:00 pm

ازيك يا ولاء

حمدالله على السلامه عملتى ايه فى الامتحان؟؟

منوره يا قمرايه

بما انك اخترتى بحر وبحر وافق عمال يهزر

فـــــــــــــــ .......................؟؟


ههههههههههه ههههههههههه ههههههههههه ههههههههههه ههههههههههه


ماشى يا بحر انت بتهزر طيب شوف الاسئله هتبقا عامله ازاى واياك تعرف تجاوب

ههههههههههه ههههههههههه ههههههههههه ههههههههههه ههههههههههه





بس انت ابقا ورينى شطارتك وجاوب

_________________
اوعى تفرح لو قالولك كلمه حلوه من النهاردا يا قلبى لازم تبقا اقوى

ليس معنى وجودى فى المنتدى انى فاتحه الميل منعا للزعل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ahlmna.ahlamontada.com
سما
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1608
العمر : 29
الوظيفه : طالبه
تاريخ التسجيل : 05/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الثلاثاء يونيو 03, 2008 2:35 pm

بدايه الغيث قطره ههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههه




بحر







-- "يقولون أن الحياة الدنيا عباره عن فلم او مسرحيه وكلنا نمثل فيها أدواراً قد تكون باختيارنا احياناً او انها فرضت علينا...."

اذا كنت موافق على هذه المقوله فأي دور تلعبي أنت ؟!؟

..:..**..:..

-- لو أن الحياه كائن حي متمثل امامك ، كيف يمكنك وصف هذا الكائن وما هي شخصيته ؟!؟

..:..**..:..

-- فن النسيان سعــاده .. مالذي تتمنى نسيانه ؟!؟

..:..**..:..

-- أين تقودك الاحـلام وهل استطــعت أن تقودها ؟!؟

..:..**..:..

-- يقال أن الورد يبكـي ، هل رأيت دمــوعه يوماً ؟!؟ و ما الاحساس الذي تشعر به وقتها ؟!؟

..:..**..:..

-- سأحدد لك ثـلاثة شخصيات عليك باختيار احداهم لتكون أنت .. إن لم تكون إحدهم فمن هو بحر :

* انسان ضاعـت أمانيه بين جـدران الوهم .
* انسان له من السحاب الابيض ما يجعـله
صافي المظـهـــر نظـــيف الوجــدان .
* انسان حـالم تلعـب به الريـح واوراق الزهـــور .

..:..**..:..

-- نحن خير أمة أخرجت للناس .. ولكن نلاحظ الآن تراجع في كل شي .. فكيف نستطيع ان نعود كما كنا ..؟!؟ وكيف نصنع جيلاً ناجحاً ؟!؟

..:..**..:..

-- ماذا تعـني لك الدمــوع وأيهما اقسى دمعة طفل أم دمعة رجل .. وهل هي عـار عندما تسكـب من جـفــون الرجـل ؟

..:..**..:..

-- ضع العضو/ العضوة المناسب في المكان المناسب ...

تعجبك ردوده
تحب تدردش معاه
مرح
مثقف
محبوب
حنون
تحس انه عصبي
لا تستغنى عنه بالمنتدى
تتمنى تتعرف عليه من قرب
أين أنت

..:..**..:..
..:..**..:..


مشكور على سعة صدرك ,,,

دمت على الود دائماااا


_________________
اوعى تفرح لو قالولك كلمه حلوه من النهاردا يا قلبى لازم تبقا اقوى

ليس معنى وجودى فى المنتدى انى فاتحه الميل منعا للزعل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ahlmna.ahlamontada.com
بطوطه
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 657
العمر : 29
الوظيفه : student
تاريخ التسجيل : 11/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الثلاثاء يونيو 03, 2008 6:26 pm

اسئلتك جميله اوووووووووى ياسمسم

هنفرم بحر

يلا يابحر ورينا الاجابات

ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بحر
عضو نشيط
عضو نشيط


ذكر
عدد الرسائل : 143
العمر : 32
الوظيفه : ggkjgkg
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الثلاثاء يونيو 03, 2008 7:09 pm

سما كتب:
بدايه الغيث قطره ههههههههههههههه








بحر









-- "يقولون أن الحياة الدنيا عباره عن فلم او مسرحيه وكلنا نمثل فيها أدواراً قد تكون باختيارنا احياناً او انها فرضت علينا...."

اذا كنت موافق على هذه المقوله فأي دور تلعبي أنت ؟!؟

..:..*احب امثل دور المخرج عشان انا اتحكم فى الحياة واعرف اوجها ازاى مش هيا الى نحكم فيا وافضل تعيس عشان الحياة مش حلوة طيب ما انا بأيدى اخلى الحياة حلوة وبرضو بايدى اخلى الحياة وحشة

يبقى افضل حد ممكن امثله المخرج لنه هو الى بيتحكم فى مسار الفيلم وطريقة اخراجه
*..:..

-- لو أن الحياه كائن حي متمثل امامك ، كيف يمكنك وصف هذا الكائن وما هي شخصيته ؟!؟

..:..*الكائن هذا الثعلب ( لأنه الحياة كلها مكر وخداع وزكاء وكل هذا متوفر فى شخصية الثعلب )*..:..

-- فن النسيان سعــاده .. مالذي تتمنى نسيانه ؟!؟

..:..* النسيان اكبر سعادة اتمنى نسيان تعبى *..:..

-- أين تقودك الاحـلام وهل استطــعت أن تقودها ؟!؟

..:..*الاحلام تقودنى الى انى احقق الى ولكنى لم استطيع قيادتها الى تحقيق ما احبه وارضاه والحمد لله على كل حال*..:..

-- يقال أن الورد يبكـي ، هل رأيت دمــوعه يوماً ؟!؟ و ما الاحساس الذي تشعر به وقتها ؟!؟

..:..*ايوة رايت الورد بيكبى وانا كنت ببكى معاه واحساسى انى انا اموت ولا اشوف دمعة نازلة منه*..:..

-- سأحدد لك ثـلاثة شخصيات عليك باختيار احداهم لتكون أنت .. إن لم تكون إحدهم فمن هو بحر :

* انسان ضاعـت أمانيه بين جـدران الوهم .
* انسان له من السحاب الابيض ما يجعـله
صافي المظـهـــر نظـــيف الوجــدان .
* انسان حـالم تلعـب به الريـح واوراق الزهـــور .

..:..*انسان حالم تلعب به الرياح*..:..

-- نحن خير أمة أخرجت للناس .. ولكن نلاحظ الآن تراجع في كل شي .. فكيف نستطيع ان نعود كما كنا ..؟!؟ وكيف نصنع جيلاً ناجحاً ؟!؟

..:..*لن يغير الله ما بقوم حتى يغيروا ما بانفسهم

لازم احنا نغير من نفسنا الاول
الى بيكذب يبطل كذب
والى بيخون يبطل خيانة
والى بيظلم يبطل ظلم
ةاى شخص بيعمل حاجة تغضب ربنا يحاول انه يتراجع عنها

صدقونى هنتغير هنتغير بج
د*..:..

-- ماذا تعـني لك الدمــوع وأيهما اقسى دمعة طفل أم دمعة رجل .. وهل هي عـار عندما تسكـب من جـفــون الرجـل ؟

..:..*اقصى دمعة دمعة الرجل
لأنه الراجل صعب انه ينزل دمعته الا لو كانت على حد عزيز وعزيز وعزيز عليه وليس عار ان يدمع الرجل ولكن العار ان يدمع على شىء لايساهل دمعة واحده منه ولكن لو كانت دومعه على شخص يستاهل دموعه دية يبقى ايه العار فيها
*..:..

-- ضع العضو/ العضوة المناسب في المكان المناسب ...

تعجبك ردوده / سمسمة
تحب تدردش معاه / سمسمة
مرح/ بحر ههههههههههههههههههه
مثقف/ محمد الامور & هدى الفنانة
محبوب / سمسمة
حنون / سمسمة
تحس انه عصبي/ سارة مش عارف ليه ( بطوطه )
لا تستغنى عنه بالمنتدى / سمسمة
تتمنى تتعرف /عليه من قرب كل اعضاء المنتدى بجد والله
أين أنت انا عضو زى اى عضو فى المنتدى برد وبكتب مواضيع واتمنى انى مكنش عضو تقيل عليكم

متزعلوش اذا كنت كترت النهاردة من سما اصلها فعلا اقرب حد ليا هنا ولما نتعرف اكتر على بعض اكييد هعرف احط كل عضو فى مكانه صح

ويارب نكون كلنا اخوات


..:..**..:..
..:..**..:..


مشكور على سعة صدرك ,,,

دمت على الود دائماااا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alamor
عضو متميز
عضو متميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1944
العمر : 37
الوظيفه : حاصل علي بكالريوس تربيه
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الأربعاء يونيو 04, 2008 1:42 am

السلام عليكم جميعا ازيك يابحر ازيك ياسما ازيك ولاء ازيك ياساره ممكن اشارك بعد ازنك يابحر واقول الاسئله ومرسي ياسما علي انك فتحي الموضوع تاني من جديد
ويلا نقول الاسئله

1-موقف حصل ليك ولن تنساه؟
2- هل انت بتحب دلوقتي وحبيت قبل كدا ؟ طيب مين ياتري؟؟
3- هل فعلا لو كان الحب رجلا لقتلته؟؟
4-بما اننا في منتدي احلامنا طيب ايه هي احلامك ؟ وياتري حققت منها شئ؟؟
5-بتكون سعيد امته وزعلان امته؟
6-ايه الي بيعجبك في الدنيا وايه الي بتكره في الدنيا؟
7- لو قولت لك كلمه فراق بتعني ليك ايه ؟
8-بتحب مين يكون قريب منك في وقت الشده؟
9- يانري فعلا كل شئ قسمه ونصيب وامته قولتها؟؟
10-رجعت الدنيا ورا شويه ياتري هاتعمل ايه ونفسك في ايه؟
11-مين اكتر عضو من المنتدي تحب تشوفه ولو مره وحده؟
12- مين اكتر واحد في المنتدي تقوله شكرا وبجد انت تستاهل كل خير؟
13- مين في المنتدي تقوله لا تعجبني ردودك؟
14- مين في المنتدي تحب تشوف مواضيعه باستمرار؟
15-مين تقوله بفضل دعاوتكم لي انا عايش لدلوقتي؟
يارب تكون اسئلتي خفيفه عليك يابحرنا والله بحبك علشان كدا بحب اسئلك كتير
يارب اكون وفقت في الاسئله ويلا ياباشا جاوب
مرسي يابحر
يلاسلام
محمد حسين
______________
اذا اردت شئ بشده فاطلق صراحه اذا عاد اليك فهو ملك للابد واذا لم يعد فهو لم يكن لك من البدايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سما
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1608
العمر : 29
الوظيفه : طالبه
تاريخ التسجيل : 05/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   السبت يونيو 07, 2008 3:17 pm

بحووووووووووووووووووور ردودك جميله جدا جدا جدا وعجبانى جدا جدا جاد
هههههههههههه
مع ان معظمها سمسمه يا رافع من معنوياتى ههههههههههههههه

يلا بقا جاوب على محمد وورينا شطارتك

واستنا منا المذيييييييييييد

سلاموزاااااااااااااا

_________________
اوعى تفرح لو قالولك كلمه حلوه من النهاردا يا قلبى لازم تبقا اقوى

ليس معنى وجودى فى المنتدى انى فاتحه الميل منعا للزعل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ahlmna.ahlamontada.com
بحر
عضو نشيط
عضو نشيط


ذكر
عدد الرسائل : 143
العمر : 32
الوظيفه : ggkjgkg
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الثلاثاء يونيو 10, 2008 6:14 pm

1-موقف حصل ليك ولن تنساه؟
فى مواقف كير حصلتت يا محمد والواحد مش هيقدر ينساها ومش عارف اقول ايه ولا ايه بس اقدر اقول الحمد لله
2- هل انت بتحب دلوقتي وحبيت قبل كدا ؟ طيب مين ياتري؟؟
اه حبيبت وبحب لدلوقتى ومش هحب ولا هتحب من حد غيرها & مين بقى دية اعتقدر انه شخصى يعنى حبتين
3- هل فعلا لو كان الحب رجلا لقتلته؟؟
اه كنت هقتله لأنه حرام بعد احب واتحب يحصل حاجة تبعدنى عن الحب ده الحمد لله
4-بما اننا في منتدي احلامنا طيب ايه هي احلامك ؟ وياتري حققت منها شئ؟؟
احلامى انى اعيش مستور ومراح البال & مرتاح البال لأ انى اعيش شاكك فيها يبقى محققتش ولا حاجة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

5-بتكون سعيد امته وزعلان امته؟
سعيد اما بحس انى انا بخير والحمد لله وزعلان لما احس انى تعبان
6-ايه الي بيعجبك في الدنيا وايه الي بتكره في الدنيا؟
هو ايه الى بعجيب فى الدنيا اصلا سيبها على الله ياعمنا

7- لو قولت لك كلمه فراق بتعني ليك ايه ؟
كتير اوى او بمعنى اصح دنيى كلها
8-بتحب مين يكون قريب منك في وقت الشده؟
امى
9- يانري فعلا كل شئ قسمه ونصيب وامته قولتها؟؟
ايوة كل شىء قسمة ونصيب انا قلتها بس كان غصب عنى
10-رجعت الدنيا ورا شويه ياتري هاتعمل ايه ونفسك في ايه؟
اولا هنسى الى انا فيه وهرجع لحبيبتى واقولها اسف انا خلاص بقيتت تمام وانا معاكى دلوقتى
11-مين اكتر عضو من المنتدي تحب تشوفه ولو مره وحده؟
سما
12- مين اكتر واحد في المنتدي تقوله شكرا وبجد انت تستاهل كل خير؟
سما
13- مين في المنتدي تقوله لا تعجبني ردودك؟
نو وان
14- مين في المنتدي تحب تشوف مواضيعه باستمرار؟
محمد الامور
15-مين تقوله بفضل دعاوتكم لي انا عايش لدلوقتي؟
امى



اسف على التاخير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alamor
عضو متميز
عضو متميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1944
العمر : 37
الوظيفه : حاصل علي بكالريوس تربيه
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الثلاثاء يونيو 10, 2008 6:54 pm

شكرا يابحر علي الرد وكلامك الجميل ويارب يوفقك وتحقق كل الي تتمناه واسف علي اطاله الاسئله
مرسي يابحر
وانتظر مني الاسئله القادمه
يلاسلام
محمد حسين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
هدى الفنانه
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 148
العمر : 35
الوظيفه : لا يوجد
تاريخ التسجيل : 22/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الأربعاء يونيو 11, 2008 7:21 pm

السلام عليكم


انا اول مره العب هنا بس يارب اكون ضيفه خفيفه


1-هل انت شخصية جادة صلبة ام شخصية جادة مرحة؟؟

2-أين هو موقعك في الخريطه الإجتماعية؟ (اجتماعي انطوائي .......الخ)؟

3-اكثر الاعضاء اثار انتباهك بما يكتبه من مواضيع وتتبعت خطاه؟؟

4-هواية تمارسها وهواية تحبها ولا تستطيع ممارستها ؟

5:: هل تمارس الرياضة .. ايه انواع الرياضة اللي اتمارسها ؟!!


6:: متى بديت تدخل النت ؟!!

7:: كم اخت عندك وكم أخ ؟!!

8::ايه ترتيبك بين اخوانك؟

9-ماذا تعني الصداقة بالنسبة لك؟

10-هل تقدس الحب في هذا الزمان؟

11-اذا كنت تقدر تغير شي في حياتك ماذا ستغير ؟

12-ما هي الصفه التي تكرهها في نفسك ؟ والتي تحبها ؟

13- هل اتى عليك يوم ان تختار بين شيئين وترددت ثم اخترت ثم ندمت ؟ ان كانت الاجابه

نعم "ممكن نعرف"

14- علمت انك تريد ان تصبح مشهور , ان لم تصبح اين ترى نفسك ؟



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alamor
عضو متميز
عضو متميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1944
العمر : 37
الوظيفه : حاصل علي بكالريوس تربيه
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   الأربعاء يونيو 11, 2008 9:28 pm

ازيك يابحر عامل ايه وسؤالي ليك يابحر
هل تؤمن بالمثل الي بيقول قراط حظ ولا فدان شطاره؟؟
الدنيا فرص فهل فعلا استخدمت الفرصه الي جاءت اليك؟؟
بتدخل النت ليه وهل فعلا بتستفيد من النت؟
يارب وفقنا جميعا
يلاسلام
محمد حسين
___________________
لا اله الا الله عدد ما كان وعدد ما يكون وعدد الحركات والسكون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
كرسي الاعتراف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احلامنا :: الاقسام العامه :: القسم العام-
انتقل الى: