احلامنا

فى حيات كل حد فينا احلامه اللى بيتمنى يحققها بينا نحققها سوا
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
3essam
عضو مجتهد
عضو مجتهد
3essam

ذكر
عدد الرسائل : 581
العمر : 30
الوظيفه : mosh shart te3raf
تاريخ التسجيل : 18/10/2007

مُساهمةموضوع: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟؟   الخميس يناير 31, 2008 2:49 am

ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟
والسؤال ده للكل ..
البنات والشباب ....
المرتبطين واللى لسه ما ارتبطوش ...
كلنا طبعا عارفين قد ايه ان علاقة الحب بين اى حبيبين بتبقى اقوى من اى مشاكل وبتتحدى كل الظروف وتكسر كل الحواجز واى حاجة ممكن تهدها .
لكن سؤالى بقى ... ايه الظرف او المشكله اللى تخلى العلاقة دى تقف عاجزة قدامها ... وبسببها تكون دى نهاية العلاقة ؟؟؟
مش هكتر فالكلام اكتر من كده .....
الموضوع ده موضوع نقاشى يعنى مجرد انه نفضفض مع بعض ....
ياريت بقى محدش يدخل يقولى مفيش حاجة فالدنيا ممكن تفرقنا عن بعض الا الموت والكلام اللى لابيودى ولا يجيب ده ...
واللى عاوز يحتفظ بالسبب لنفسه او يحس انه حاجة خاصة بينهم هما الاتنين بس يعمل تلت علامات استفهام بين قوسين (؟؟؟).
ياريت الكل يجاوب بصراحة .
يارب يكون الموضوع عجبكوا .

3essaaaaaam
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سما
Admin
سما

انثى
عدد الرسائل : 1608
العمر : 30
الوظيفه : طالبه
تاريخ التسجيل : 05/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟؟   الخميس يناير 31, 2008 11:11 am

موضوع جميل ياعصام
بجد شكرا عليه
وفى اسباب كتييييير اوى ممكن تؤدى لنهايه علاقه حب نمت وكبرت فى وقت كبير
مش مهم ايه هى الاسباب
الاهم ان النهايه هى هى فى كل الحالات وهى الفراااااااااااق

(؟؟؟)

_________________
اوعى تفرح لو قالولك كلمه حلوه من النهاردا يا قلبى لازم تبقا اقوى

ليس معنى وجودى فى المنتدى انى فاتحه الميل منعا للزعل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ahlmna.ahlamontada.com
3essam
عضو مجتهد
عضو مجتهد
3essam

ذكر
عدد الرسائل : 581
العمر : 30
الوظيفه : mosh shart te3raf
تاريخ التسجيل : 18/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟؟   الخميس يناير 31, 2008 4:03 pm

شكرا على ردك ياسما
انا هتكلم عن نفسى عن اللى ممكن يؤدى الى انهاء العلاقه بينى وبين حبيبتى
اولا موضوع الغيره الزياده اللى عندها اكيد لو وصل لفتره يخنقنى اوى مع انه بيخنقنى اصلا ممكن يبقى ده سبب
الحاجه التانيه انى اقولها على حاجه وتقولى حاضر وترجع متعملهاش
دى حاجات عاديه طبعا ومش هقدر اقول اكتر من كده

3essaaaaaaaam
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نسيم يوسف
عضو مجتهد
عضو مجتهد


ذكر
عدد الرسائل : 278
العمر : 33
الوظيفه : كمبيوتر
تاريخ التسجيل : 22/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟؟   الجمعة فبراير 01, 2008 10:22 pm

سما كتب:
موضوع جميل ياعصام
بجد شكرا عليه
بس في اسباب كتير اوى ممكن تؤدى لنهايه علاقه حب نمت وكبرت فى وقت كبير
مش مهم ايه هى الاسباب
الاهم ان النهايه هى هى فى كل الحالات وهى الفراااااااااااق

(؟؟؟)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
baasel2
عضو نشيط
عضو نشيط
baasel2

ذكر
عدد الرسائل : 133
العمر : 38
الوظيفه : متخصص في الإرشاد الأسري والاجتماعي في فلسطين
تاريخ التسجيل : 19/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟؟   الجمعة فبراير 01, 2008 11:33 pm

أحبائي :
موضوع جميل وهام للنقاش
أشكر الصديق عصام على هذه الفكرة وأشكر الأصدقاء الذين اجتهدوا بالاجابة
ولكنني أيها الأصدقاء أنظر للموضوع من زاوية أخرى
العلاقة بين كل حبيبين هي علاقة تسموا وترتفع عن كل الخلافات
فالخلافات ظاهرة صحية تحصل بين كل الناس مهما اختلفت أشكال العلاقات بينهم
التأني والحكمة في التعامل مع أوجه الخلاف تعطي أفقا جيدا لإعادة النظر في موضوع الخلاف
وزي ما بيقول المثل الشعبي : كل عقدة وإلها حلال
ولكن الذي يهدد علاقة المحبين ويحكم عليها بالموت وإحلال الفراق بدلا عن الحب والوئام
هو الخيانة والغش والخداع عن سابق معرفة وإدراك
في هذه الحالة لا مجال لاستمرار الحب ولا مكان للحب في قلوب الحبايب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dolly
عضو مجتهد
عضو مجتهد
dolly

انثى
عدد الرسائل : 284
العمر : 30
الوظيفه : student
تاريخ التسجيل : 14/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟؟   السبت فبراير 02, 2008 12:19 am

ميرسى ياعصام
بجد موضوع جميل اوى
انا شخصيا اللى ممكن يفرقنى عن حبيبى اكيد مش هايبقى صفه معينه فيه
لانى لما هاشوف حاجه مضايقانى فيه هاتناقش معاه فيها ونحاول نوصل لحاجه ترضينى وترضيه مهما كانت لان احنا الاتنين عندنا استعداد للتفاهم سوا
لكن اللى ممكن فعلا يفرقنا هو تدخل الاهل مثلا ويكونوا مش راضين عنه فى الحاله دى هاحاول معاهم كتير مش هاستسلم بسهوله اكيد لكن لو فشلت مش هاقدر اكمل اكيد وانا اهلى مش راضين عن كده مهما كان حبى ليه
بس ان شاء الله ده مش هايحصل
لكن اى حاجه تانيه مفتكرش ممكن تفرقنى عن حبيبى
ميرسى جدا ياعصام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
3essam
عضو مجتهد
عضو مجتهد
3essam

ذكر
عدد الرسائل : 581
العمر : 30
الوظيفه : mosh shart te3raf
تاريخ التسجيل : 18/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟؟   السبت فبراير 02, 2008 3:49 am

ميرسى ياجماعه على الردود فى الموضوع ده
وربنا ميجيبش انفصال ابدا يارب
وياريت كل واحد يفرح بحبيبه وبحبيبته وميبعدش عنها ابدا
يااااااااااااااااااااااااااارب


يالا سلاااااااااام


3essaaaaaam
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احزان العمر
عضو فعال
عضو فعال
احزان العمر

ذكر
عدد الرسائل : 685
العمر : 41
الوظيفه : فنى
تاريخ التسجيل : 30/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟؟   الإثنين فبراير 18, 2008 8:26 pm

[size=29]الشيء اللى ممكن تقف عنده عاجزا[/size]في العلاقه بين المحبين
هو ضعف الشخصيه لاى منهما
ده السبب من وجهه نظرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ايه اللى انت ممكن تخسر حبيبك علشانه؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احلامنا :: الاقسام العامه :: قسم الراى والراى الاخر-
انتقل الى: